Barnvagns-maffian

Helluw!

Har inte bloggat eftersom jag inte har haft någon inspiration. Ska bli bättre på det, lovar!

Har ni tänkt på att dom som går runt med barnvagn är riktigt... Bossiga... Eller dom tror typ att alla ska flytta sig ur vägen från dom, bara för att dom har just en barnvagn. Om man sen inte ser dom och inte flyttar sig så brukar dom typ köra på ens fötter?! Vad är det för sätt? Haha min farmor brukar kalla det 'barnvagns-maffian', och det kanske stämmer.. Dom kanske har ingått i en maffia redan på sjukhuset när dom fick barn? ;) Jag tycker dock att dom ska försöka vara mer försiktiga och anstränga sig mer för att inte köra på folks fötter. 8D

-------------------------------------------------------------

Idag är jag i skolan, har precis haft lunch så är mätt och glad! :D Nu ska jag upp och ha filosofi, sen ska jag gå till 'tandläkaren' och sen till ridningen.
Uppdaterar sen :D
/M


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0