Frukost?

Heisaaaan 8D

Nu har jag precis gått ur sängen och är påväg att äta frukost. Är det bara jag som har riktigt svårt för att äta frukost nuförtiden? Innan kunde jag äta vad som helst (förutom fisk) till frukost, men jag känner att jag har blivit riktigt kräsen! ;o Mår till och med illa vissa morgnar efter att jag har ätit... Konstigt. Någon som vet vad detta kan bero på? :)

Idag hade jag tänkt att fortsätta läsa min bok.. Den är ganska förvirrande om jag får säga så, ena sekunden bråkar dom i boken och typ springer ifrån varandra, nästa sekund är dom värsta kära och kysser varandra och sånt?
Across the barricades heter den förresten.

Men ska äta nu, uppdaterar senare!
/M


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0