Nyårslöften?

Hejsan!
Förlåt för att jag har uppdaterat dåligt, men jag har haft mobil och datorförbud i några dagar.. Väldigt roligt.. Hrm.
Men under dom här dagarna har jag varit väldigt mycket hemma hos Sara, mycket trevligt! :D Sara har nördat Sims, som den simsnörd hon är, och jag har typ tittat på tv.. Socialt ellerhur? :D
Nu ska jag typ nanna snart, är riktigt trött.. Har dessutom planerat att gå upp vid tio imorgon och gå ut och springa... Som om det kommer hända right? Man kan ju alltid sätta upp sina mål..! ^^

Vad har ni valt för nyårslöften? :)

Jag har lovat mig själv att jag ska minska på godisätandet.. Helst börja jogga oxå! :)
Men alltså det här med nyårslöften.. Varför har man dom egentligen? Det är egentligen bara ett löfte till sig själv om hur man ska förändras eller något man ska göra, sådana löften kan man göra närsomhelst, inte bara på nyår? Eller har jag fel? Jag förstår bara inte varför det heter just 'nyårslöften' ..

Jaja, uppdaterar imorgon!
Tjingeling!
/M


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0