I miss you like a child misses her blanket

Hej! :D

Idag bloggar jag från datorn för en gångs skull. Jag funderar på hur jag ska göra imorgon, för mina skor är helt håliga, vilket betyder att om jag tar dom till skolan så måste jag gå med blöta strumpor hela dagen i skolan. Sen imorgon eftermiddag tänkte jag köpa ett par ordentliga skor. Funderar på dom nedanför faktiskt... (a)
Nu sitter jag hemma hos mig med Enja. Vi ska plugga matte och till FN-rollspelet. Måste sätta igång med det nu så, ciao. ;)
/M


Kommentarer
micheeellle

AHAHHAHAHAAHA



det är de skorna jag har juu!!!! :pppp<3

2012-01-22 @ 15:20:49
Anonym

jag med :pppp<3

2012-01-22 @ 15:44:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0