Can we pretend that airplanes in the nightsky are like shooting stars?

.. I can really yuse a wish right now, wish right now, wish right noow.

Helloooow :D

Ni får ursäkta att jag inte har bloggat idag, har läst jättemycket i min engelskabok! Sedan har jag typ ätit och nu är jag med Sara och kollar på the mentalist. ♥ Haha, asså jag tror jag börjar bli kär i den karaktären Patrick Jane... Sorgligt haha. :( Någon annan som har dett det och fastnat för det? :D


Förresten så har jag fixat en header och så... Ska dock ändra lite till, men orkade inte just nu, så ni får stå ut med det här ett tag, okej? :$


Men iallafall, inatt ska Sara sova här, och imorgon ska vi träffa Pamela och Johanna. Dom har varit så galet saknade från min sida, det är typ sjukt haha.. :(

HAHAHA, förresten, innan så skulle jag slänga en nalle i huvudet, men så vände hon sig om precis innan jag skulle slänga den... haha fett påkommen jag kände mig där.. ;(

Ha det bäst, uppdaterar ikväll eller imon!

/M


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0